Jak poprawić wizerunek firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność na lokalnym rynku?

jak poprawić wizerunek firmy

Zastanawiasz się jak poprawić wizerunek firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność? Nie Ty jedna. Wszyscy przedsiębiorcy zastanawiają się co zrobić, by dotychczasowy klient dobrze ich wspominał. A za dotarcie do nowych klientów wiele z nas jest w stanie zapłacić naprawdę wiele. Choćby w ramach reklamy w mediach społecznościowych czy internecie. Gdzie rezultaty nie zawsze są zadowalające w porównaniu do poświęconych pieniędzy.

Na szczęście są jednak znacznie prostsze i mniej kosztowne sposoby na poprawienie brandu firmy. Szczególnie, gdy prowadzisz małe, jednoosobowe przedsiębiorstwo i to na rynku lokalnym. Więc co zrobić, by dotrzeć do większej ilości osób i to znacznie mniejszym kosztem?

Jak poprawić wizerunek firmy

  • banery reklamowe – dogadanie się z właścicielami posesji i umieszczenie ich na ogrodzeniu czy balkonie – jest skutecznym sposobem na zwrócenie na siebie uwagi potencjalnego klienta
  • reklama w telewizji kablowej – znacznie dłuższy czas antenowy za znacznie mniejsze pieniądze. I pewność, że trafi się do odbiorców z okolicy, o którą nam dokładnie chodzi
  • reklama w lokalnej gazecie – podobna zasada, jak w przypadku telewizji
  • gadżety reklamowe – długopisy, breloczki, notesy, kalendarze świetnie sprawdzą się w tej kwestii i zwiększą zasięg odbiorców oraz będą na dłużej przypominały o Twojej firmie
  • słodkie przekąski – najlepiej w tej roli sprawdzą się cukierki z logo firmy. Szczególnie w okresie przedświątecznym wywołają uśmiech na ustach Twojego klienta. A jeśli Twoimi klientami są rodzice, przychodzący do Ciebie z dziećmi – takie cukierki z logo sprawią, ze zostaniesz zapamiętana na znacznie dłużej

cukierki z logo

  • obecność w social media – jednak bez opcji płatnej reklamy. Znacznie lepsze rezultaty osiągniesz organizując konkurs i proponując w ramach nagrody wartościowy bon na swoje usługi. Dobrym sposobem jest również pokazywanie efektów swojej pracy właśnie na FB, Instagramie czy Printerest
  • prosty program lojalnościowy – drukujesz wizytówki, na których umieszczasz możliwość umieszczania swoich pieczątek. Za zebranie odpowiedniej ilości pieczątek – gratis czy upominek dla stałego klienta
  • blog firmowy – znacznie lepiej się sprawdzi, niż strona firmowa. Stron jest mnóstwo i ciężko się między nimi przebić. Jednak fachowe porady od specjalisty czy prezentacja własnych umiejętności znacznie lepiej oceniane są przez potencjalnych klientów. A Tobie dają szansę pokazania się w najlepszym świetle – profesjonalisty, który wie co robi
A Ty? Myślisz o tym jak poprawić wizerunek firmy? A może już niektóre metody stosujesz?

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *