Ocena użytkowników: / 18
SłabyŚwietny 

1154344_53812667Otyłość i nadwaga coraz częsciej dotyka każdego z nas. Dlatego już teraz dowiedz się jak obniżyć nadmiar kilogramów łatwo i przyjemnie

1. Unikaj głodówek i diet błyskawicznych. Diety, które zmuszają Cię do głodzenia się - zwłaszcza te poniżej 1000 kalorii dziennie wyniszczają Twój organizm. Dodatkowo, nawet jeśli wytrwasz na tej diecie i zrzucisz parę kilogramów, to musisz wiedzieć, że zwykle w ten sposób traci się tkankę mięśniową, a nie tłuszcz. Nasze ciało jest tak zaprogramowane, że broni się przed śmiercią głodową - a za taką uważa stosowanie tak rygorystycznych diet. A obrona polega na spowolnieniu metabolizmu, w wyniku czego zjadając mniej niż przed zastosowaniem diety znowu zaczynasz tyć.

2. Buduj masę mięśniową. Nasz organizm spala kalorie nawet wtedy, gdy odpoczywamy. Po prostu potrzebuje energii do swojego prawidłowego działania. Przy czym więcej kalorii zużywamy na podtrzymanie czynności życiowych tkanki mięśniowej niż tłuszczyku. Każdy kilogram mięśni potrzebuje około 12 kalorii dziennie natomiast tkanka tłuszczowa na te same procesy tylko 4 kalorie dziennie. Tą różnicę widać już na niejednym z nas.

Więcej…